În anul 2007, salariile de baza ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizatiile personalului care ocupa functii de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar și a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 3/2006 , aprobata cu modificari prin Legea nr. 323/2006 , avute la data de 31 decembrie 2006, se majoreaza în 3 etape, astfel:

a) cu 5% începând cu data de 1 ianuarie 2007, față de nivelul din luna decembrie 2006;

b) cu 2% începând cu data de 1 aprilie 2007, față de nivelul din luna martie 2007;

c) cu 11% începând cu data de 1 octombrie 2007, față de nivelul din luna septembrie 2007.