LexistoriaDreptul la drept.

OG 19/2006

Azi

Text integral · 4 articole

Articolul 1

(1) Începând cu data de 1 februarie 2006, valoarea de referință sectorială pentru determinarea soldelor de funcție și de grad ale personalului militar, potrivit prevederilor Legii nr. 138/1999 *) privind salarizarea și alte drepturi ale personalului militar din instituțiile publice de apărare națională, ordine publică și siguranță națională, precum și acordarea unor drepturi salariale personalului civil din aceste instituții, cu modificările și completările ulterioare, și valoarea de referință sectorială în raport cu care se calculează salariile funcționarilor publici cu statut special, potrivit Ordonanței Guvernului nr. 38/2003 *) privind salarizarea și alte drepturi ale polițiștilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2003 , cu modificările și completările ulterioare, se stabilesc la 180,6437 lei (RON).

(2) Începând cu data de 1 septembrie 2006, valoarea de referință sectorială prevăzută la alin. (1) devine 189,6759 lei (RON).

Articolul 2

Soldele de funcție și de grad ale personalului militar, respectiv salariile pentru funcția îndeplinită și pentru gradul profesional deținut de funcționarii publici cu statut special, calculate potrivit art. 1, vor fi întregite la un leu (RON) în favoarea personalului.

Articolul 3

(1) Pentru păstrarea confidențialității în legătură cu informațiile clasificate, în funcție de certificatul/avizul de securitate deținut, cadrele militare în activitate, funcționarii publici cu statut special, militarii angajați pe bază de contract și personalul civil din instituțiile publice de apărare națională, ordine publică și siguranță națională beneficiază de un spor lunar de până la 15% din solda lunară, respectiv din salariul de bază, cu încadrarea în limitele bugetelor aprobate.

(2) Abrogat.

(3) Unitățile, categoriile de personal, condițiile de acordare și cuantumul sporului de confidențialitate se stabilesc prin ordin al ministrului sau al conducătorului instituției centrale din sectorul de apărare națională, ordine publică și siguranță națională.

Articolul 4

Prezenta ordonanță intră în vigoare la 3 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.