În anul 2006, salariile de baza ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizatiile personalului care ocupa functii de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar și a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, asa cum au fost majorate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 9/2005 , aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 112/2005 , precum și prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 108/2005 , aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 331/2005 , avute la 31 decembrie 2005, se majoreaza în doua etape, astfel:

a) cu 5%, începând cu data de 1 februarie 2006, față de nivelul din luna ianuarie 2006;

b) cu 6%, începând cu data de 1 septembrie 2006, față de nivelul din luna august 2006.