(1) Angajatorii care, în anul 2010, pe locurile de muncă nou-create stabilesc, în condițiile legii, raporturi de muncă cu persoane provenite din rândul șomerilor aflate în evidența agențiilor pentru ocuparea forței de muncă cu minimum 3 luni anterioare datei stabilirii raporturilor de muncă potrivit prezentei ordonanțe de urgență și pe care le mențin în activitate pe o perioadă de cel puțin 12 luni beneficiază, pe o perioadă de 6 luni de la data încadrării, de scutire de la plata contribuțiilor de asigurări sociale pentru aceste persoane.

(2) Scutirea de la plata contribuțiilor de asigurări sociale nu se acordă:

a) angajatorilor care în ultimele 6 luni premergătoare datei stabilirii raporturilor de muncă potrivit prezentei ordonanțe de urgență au mai avut raporturi de muncă stabilite cu persoanele prevăzute la alin. (1);

b) angajatorilor care stabilesc raporturi de muncă cu persoanele prevăzute la alin. (1), pe locuri de muncă devenite vacante, rezultate în urma încetării unor raporturi de muncă în ultimele 6 luni anterioare datei stabilirii raporturilor de muncă potrivit prezentei ordonanțe de urgență.