(1) În aplicarea prevederilor art. 1 alin. (1), limita minima și limita maxima a salariilor de baza prevăzute în anexele la Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 , aprobata prin Legea nr. 383/2001 , astfel cum au fost majorate prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 42/2001 privind cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2001 personalului din sectorul bugetar, aprobata și modificata prin Legea nr. 387/2001 , și prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 187/2001 privind cresterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar în anul 2002, aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 342/2002 , se majoreaza începând cu data de 1 ianuarie 2003 cu 6% și începând cu data de 1 octombrie 2003 cu 9%.
(2) În aplicarea prevederilor art. 1 alin. (2) limita maxima se majoreaza începând cu data de 1 ianuarie 2003 cu 3% și începând cu data de 1 octombrie 2003 cu 4,5%.
(3) Prevederile alin. (1) și alin. (2) se aplică și pentru personalul la care este stabilit un singur nivel al salariului de baza.